Merhaba
Alper'inde söylediği gibi kuralı kontrol ettik'ten sonrada aynı sorunu yaşıyorsanız outlook'u kapatarak outlook /safe komutu ile outlook'unuzu güvenli modda açarak test ediniz bu şekilde sorun varmı yokmu eğer yoksa outlook içerisinde bulunan eklentilerden dolayı sorun yaşıyor olabilirsiniz eğer bu adımdada başarılı olamaz iseniz antivirüs programınız sisteminizde tamamen kaldırarak test ediniz eğer bu adımdada baraşılı olamaz iseniz kullanıcı bilgisayarında outlook için yeni bir profil oluşturarak deneyiniz eğer bu adımdada başarılı olamaz iseniz yeni bir windows profili oluşturarak outlook profilinizi yeni windows profiline tanıtarak test ediniz eğer yine sorun devam ederse kullanıcıya ait mailbox'ı silerek yeni bir mailbox oluşturup test ediniz sonucu bizimle paylaşırsanız sevinirim. Kolay gelsin.