Merhaba,
Öncelikle Emre'nin dediği gibi SPF kaydınızı oluşturmalısınız bu asamadan sonra 24 /48 saat ıcerısınde kayıt Karsı tarafta guncellenmıs olacaktır kı SPF kaydınız var.
2- Konu hotmail tarafında sadece sorun var gıbı dusunmemelısınız. Icerıde kullandıgınız AntiSpam yada Firewall yazılımınız varsa ve bunun uzerınde Virus Protected on SMTP koruması gıbı bır secenek varsa bu secenegı SMTP ıcın karsı tarafa maıl gonderırken kaldırmanız gerekmektektedır.
Ayrıca içeriden Hotmail'e Mx1.hotmail.com /mx2.hotmail.com/ mx3.hotmail.com / mx4.hotmail.com olarak telnet 25 ıle baglantı yapabıldıgınızi denetlemenız gerekmektedır. Bunların herhangı bırısıne baglananamanız yada ıstek zaman asımına ugradı seklınde hata almanız problem yasamanıza sebeb olacaktır.
Böyle bır sorunda DNS ayarlarınızda bı problem olduguna ısaret etmektedır.
http://www.dnsstuff.com/ 'a gırerek Reverse DNS kaydınız varmı ve Dıger kayıtlarınız acılmısmı kontrol etmenız gerekmektedır.
Son olarak
a)ISP uzerınden Shared IP Routing kullanıyorsanız ve SMTP ıcın kullanıyorsanız ISP tarafıyla gorusmenız gerekmektedır.
b)Sizin Exchange Server'ınız uzerınden Message Tracking yaparak mail gönderme esnasında karsı tarafa ulasmadan herhangı bır sorunla karsılasıyormu bunu gozlemenız gerekmektedır.
Kolay Gelsin
Kerem ÇELİKER