6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Cache Mode ve Junk Mail

  1. #1

    Standart Cache Mode ve Junk Mail

    Merhaba arkadaşlar,
    geçtiğimiz hafta içinde Exchange server ın database inde problem oluştu ve INFORMATION STORE servisi çalışırken server kilitlenmeye başladı, dolayısıyla mail trafiği durdu...

    ondan önce almış olduğum edb yedeğinin üstüne almış olduğum yedekleri(mailboz ları) yükledim... (retrospect programı ile)
    yedekleri geri atınca client ların ost dosyaları bozuldu, onları baştan oluşturdum, falan ama şimdi bi prblemim var;

    kullanıcıların hesaplarını CACHE MODE olarak kurduğumda, kullanıcılarının mailbox ındaki birtakım mail ler REMINDER(anımsatıcı) olarak açılmaya başladı ve bu anımsatıcı sayısı 1000 - 1500 civarında... Cache mode u kapatınca da JUNK MAIL ler, çalışmıyor... önemsiz postalar inbox a düşüyor...

    Bunu nasıl çözerim?

    Artı olarak aranızda SYMANTEC BACKUPEXEC kullanan varmı, yedekleme aldığım programdan memnun kalmadım, geri döndürürken birebir INBOX lara düşürmüyor mail leri, ek bir klasör koyup EXCHANGE Klasörleri içine, onun içine bırakıyor ve RESTORE seçeneklerinde böyle bir ayarı yok.
    Duyduğuma göre symantec backup exec'de birebir klasörlere bırakıyor mail leri... ama bir türlü halledemedim o işi de...

    Teşekkürler.
     

  2. #2

    Standart Ynt: Cache Mode ve Junk Mail

    Arkadaşlar,
    ya bu REMINDER(anımsatıcı)olayı kafayı yedirtiyor bana.

    Outlook u "outlook /cleanreminder" komutu ile açtığımda hiçbirşey yok, ama outlook u kapatıp açtığımda tekrar CACHE MODE da iken, REMINDER lar coşuyor, binlerce reminder geliyor...

    Exchange'te ters giden birşeyler var ama, ne?
    Exchange in reminder hafızasını nasıl sıfırlarım?
     

  3. #3

    Standart Ynt: Cache Mode ve Junk Mail

    kendi kendime yazıyorum galiba ama

    şöyle de bi durum var;

    OWA da herşey normal :]
     

  4. #4

    Standart Ynt: Cache Mode ve Junk Mail

    Merhaba,

    ASlinda sorun sizin local inizdeki .ost dosyasinin Cache mode da etkin oldugu icin iceriginin bir sekilde sorunlu calismasindan kaynaklaniyor. İlk gun .ost dosyasini silip outlook u tekrar calistirsaydiniz sorun otomatik olarak cozulebilirdi. Fakat su anda da sorun olmadigina gore hic dokunmayin derim...

    Emre AYDIN
    Emre Aydın
    MVP | Office 365 | Since 2006
    MCT | Since 2005
    MCSD | Azure Solutions Architect
    MCSE | Private Cloud, Messaging, Communication, Server Infrastructure, Productivity, Platform
    MCSA | Office 365, Server 2012, Cloud Platform
    MCTS | Developing Azure Solutions, Implementing Azure Infrastructure, Architecting Microsoft Azure Solutions, SAM
    P-Seller
    Intelligent Cloud | EMS
    Web : www.mshowto.org
    Mail : emre.aydin [@] mshowto.org
    Twitter : https://twitter.com/emreaydn
    Linkedin : tr.linkedin.com/in/emreaydn

  5. #5

    Standart Ynt: Cache Mode ve Junk Mail

    Emre Bey,

    şu anda halen sorun devam ediyor...
    OWA da problem yok ama local makinalarda var,
    SIFIR Sistemlere kuruyorum yine aynı sorun var,

    Vista ve Outlook2007 kurulu makinalarda...

    Outlook 2003 de kurdum ama, kurarken ost dosyasını ve tüm outlook verilerini sildiğimden emin değilim. orda bi atlama yapmış olabilirim.

    Şimdi tüm outlook dosyalarını silip, Outlook 2003 kurarak deneyeceğim...
     

  6. #6

    Standart Ynt: Cache Mode ve Junk Mail

    yok, sıfır sisteme 2003 kurdum yine aynı...
    aynı hesabı OWA dan açıyorum problem yok,

    cache mode'da Outlook'tan açarsam, reminder lar coşuyor,
    cache mode u kapatıyorum HİÇBİRŞEY yok. herşey düngün çalışıyor...

    bana da cache mode lazıım...

    intihara sürükleniyorum sanırım.
     

Benzer Konular

  1. Dns Cache
    By tekintekin in forum Server2012
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 03-03-2016, 11:24 AM

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
MSHOWTO, herhangi bir firma ya da kuruluş ile bağı olmayan bağımsız teknik bir topluluktur.
Sosyal Medya Linklerimiz