-
2 Exchange hesabının kullanımında yaşanan çok sık profil bozulmaları
Merhaba,
Kurumumuzda Exchange 2010 kullanmaktayız. Bir kullanıcım 2 exchange hesabını da outlook üzerinde kullanıyor. Ancak bu kullanıcımda çok sık profil bozulması yaşıyorum.
Tüm güncellemeleri çekmiş olsamda, office 2010 yerine office 2013 kurulumu yapıp denesem de bir süre sonra (en fazla 2-3 gün) outlook profili bozuluyor ve yeniden outlook profili oluşturup hesabı outlook üzerinden kullanılabilir duruma getirmek zorunda kalıyorum.
Aldığım hata ile ilgili görseli aşağıda sizinle paylaşıyorum;

Sorunun çözümü konusunda yardım rica edebilir miyim lütfen...
-
Yeni Üye
Merhaba,
Kullanıcı ost dosyasının adını değiştirip tekrar outlook açın ve "used cached mode" işaretini kaldırarak deneyin.
-
mail hizmeti disarıdan alıyorsanız portlarda değişiklik yapmanız gerekmektedir. 25 portu kapalı oldugundan 587 portunu kullanabilirsin.
-
Mail hizmetini ben dışarıdan alıyorum, aynı sorun bende de var, outlook a düşerken sorun oluyor ama web mailde sorun yok yapmamız gereken farklı bir işlem varmıdır?
-
-
Merhaba Belirttiğiniz linki inceledim, Office 2007 ve Exchance 2003 olan bir ortamda yaşanan sorunla alakalı cevabı iletmişler, ancak ben mail enable kullanıyorum, belirttiğim gibi bazı mail hesaplarımda webmailde sorun yokken, outlook üzerinde gönder/al yapıldığı zaman sorun oluyor.
-
Mail hizmeti localden sağlanıyor. Port sıkınıtısı olsa sürekli problem yaşanacaktır diye tahmin ediyorum.
cached mode seçeneğini deneyeceğim.
-
Merhaba,
Cached mode'u devre dışı bırakarak denedim, işlemi yaptıktan sonra yaklaşık 2 saat geçti ve kullanıcım mail gönderemediği şikayetiyle bana ulaştı. Yaptığım kontrollerde mail aldığını ama mail gönderemediğini gördüm.
Konu başlığına ilişkin çözüm önerilerinizi beklemekteyim...
Yetkileriniz
- Konu Açma Yetkiniz Yok
- Cevap Yazma Yetkiniz Yok
- Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
- Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
-
Forum Kuralları