Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: User şifresi değiştirdikten sonra exchange bağlantı problemi

  1. #1

    Standart User şifresi değiştirdikten sonra exchange bağlantı problemi

    Merhabalar;

    Exchange 2010 bulunan bir organizasyonda Active Directory üzerinden kullanıcının şifresini değiştirdikten sonra Outlook hep şifre soruyor,kullanıcı adını ve yeni şifreyi giriyorum fakat yine kullanıcı adı şifre sekmesi açılıyor. Outlook web app de de kullanıcı adı ve şifreyi girdiğimde hatalı girdiniz diyor, fakat bilgisayar oturumu açılabiliyor. Bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir?

    Outlook üzerinde sağ alt tarafta parola gerekli diyor, o yazıyı çift tıklayınca exchange bağlantısı yapıldı diyor. Ama yinede web app' ten bağlanamıyoruz, Şifrelerde türkçe karakter mevcut değil.

    Teşekkürler.
    Konu Salih Keskin tarafından (06-06-2014 Saat 04:55 PM ) değiştirilmiştir.
     

  2. #2

    Standart

    Merhaba,

    Ortamda kaç tane DC var? DC'ler arasında bir replikasyon sorunu olabilir mi?
     

  3. #3

    Standart

    Merhaba,

    Client üzerinde Denetim Masasından Credential Manager -Türkçesi Kasa olabilir- içerisinde bu hesaba ait kayıtlı bilgileri silip tekrar deneyebilir misiniz? Bir de Office uygulamasının son update'lerini geçip tekrar deneyebilirsiniz.
     

  4. #4

    Standart

    Credential manager boş. Ortamda 2 adet dc var replikasyon sorunu yok.
     

  5. #5

    Standart

    Merhaba Salih,
    Owa'nin yüklü olduğu sunucuda IIS restart edermisin. Sanki Cache ile ilgili bir sorun var gibi görünmekte.
    www.mshowto.org , Türkiye'nin En İyi Bilişim Portalı

  6. #6

    Standart

    Erkan Hocam cok kez restart ettim. Ama duzelmedi.
     

  7. #7

    Standart

    Salih şu adımları uygularmısın

    Solution :

    Start Registry Editor (Regedt32.exe) on the server that is running IIS and through which the user gains access to OWA.
    Locate the following key in the registry:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Servic es\InetInfo\Parameters
    On the Edit menu, click Add Value, and then add the following registry value:
    Value Name: UserTokenTTL (Note This is case-sensitive!)
    Data Type: REG_DWORD
    Value Range: 0 – 0x7FFFFFFF (Note This unit is in seconds.)
    Exit Registry Editor, and then restart IIS.
    www.mshowto.org , Türkiye'nin En İyi Bilişim Portalı

  8. #8

    Standart

    Bunuda denemistim ama olmadi.
     

  9. #9

    Standart

    salih bu işlemleri yapıp yine de aynı sorunu almaya devam ediyorsan aklıma şöyle bir alternatif geliyor;

    IIS üzerinde yapman gereken işlemler,
    Kullanıcının Credential manager'inda bulunan cache
    ve son olarak kullanmış olduğun browser'in cache

    bunların hepsiyle ilgili aksiyon almana rağmen olay çözülmediyse microsoft'a bir case açman gerekebilir.
    www.mshowto.org , Türkiye'nin En İyi Bilişim Portalı

  10. #10

    Standart

    Kullaniciyi silip users ou altina actigim zaman problem olmuyor, fakat mevcut ou lar altina acrigim zaman bu problem yasaniyor.
     

Benzer Konular

  1. outlook 2007 bağlantı problemi
    By ayna98 in forum Exchange Server
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 08-12-2010, 11:33 AM
  2. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 10-30-2008, 01:14 PM
  3. EdgeServer Baglanti problemi
    By kkkkk in forum Exchange Server
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 03-01-2007, 06:01 PM

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
MSHOWTO, herhangi bir firma ya da kuruluş ile bağı olmayan bağımsız teknik bir topluluktur.
Sosyal Medya Linklerimiz