3 sonuçtan 1 ile 3 arası

Konu: Mailbox taşıma

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #3

    Standart

    Merhaba Erkan bey,
    Yardımınız için teşekkürler öncelikle fakat link koymayı unutmuşsunuz sanırım.

    Edit: Sorunumu hallettim. Teşekkürler.
    Konu bicisim tarafından (11-06-2013 Saat 07:46 PM ) değiştirilmiştir.
     

Benzer Konular

  1. Exchange 2010 mailbox taşıma problemi hk.
    By kburak in forum Exchange Server
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 01-03-2013, 06:27 PM
  2. Paylaştırılmış Dosya Taşıma
    By balacam in forum Server2003
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 08-30-2008, 02:30 PM
  3. Domain Controller'ı Taşıma
    By mavi_dusler in forum Server2003
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 08-27-2008, 09:44 AM
  4. AD Yİ BAŞKA SERVER A TAŞIMA
    By cinar_murat in forum Server2003
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 11-19-2007, 12:35 PM
  5. desktop u taşıma ???
    By davudows in forum Microsoft Windows
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 09-27-2006, 01:30 AM

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
MSHOWTO, herhangi bir firma ya da kuruluş ile bağı olmayan bağımsız teknik bir topluluktur.
Sosyal Medya Linklerimiz