Sayfa 1/2 12 SonSon
15 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Mail Abuse.

  1. #1

    Standart Mail Abuse.

    Merhaba arkadaslar,
    bazı domainlerde maillere bu cevabı alıyorum, sanırım RBL liste girmişim ne yapmalıyım?

    Your message did not reach some or all of the intended recipients.

    Subject: RE: Business

    Sent: 28.01.2008 08:58

    The following recipient(s) cannot be reached:

    on 28.01.2008 08:57

    You do not have permission to send to this recipient. For assistance, contact your system administrator.

    <mail.domain.com.tr #5.7.1 smtp;550 5.7.1 Service unavailable; Client host [212.xx] blocked using Trend Micro RBL+. Please see http://www.mail-abuse.com/cgi-bin/lo...ddress=212.xx; Mail from 212.xx blocked using Trend Micro Email Reputation database. Please see <http://www.mail-abuse.com/cgi-bin/lookup?212.xx>>
     

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    20

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    IP adresi Spam yapılıyor diye banlanmış verilen adrese girip gerekli bilgileri doldurun 1-2 gün içinde kontrol edilip düzeltilir.
     

  3. #3

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    Mail abuse sitesinde herhangi bir form yok, direk telefon ile aradım telekom ile çözmem gerektiğini soylediler, fakat telekom da belli bi yer yok bu problem için? 3gundur bu sorunu çözmek için arastırıyorum artık ciddi sıkıntılar olmaya basladı, Turktelekom da bildiğiniz bir telefon numarası varmı arkadaslar?
     

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    20

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    http://www.mail-abuse.com/enduserinfo.html sol tarafta böyle bir münü var bunlara tıklayarak formlara ulaşabilirsin.

    End User Information

    RBL

    DUL

    RSS

    OPS

    NML
     

  5. #5

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    Merhaba,

    Telekom tarafinda IP niz ve domain iniz icin Reverse kaydi girdirmeniz gerekiyor. Bunun disinda Telekom ile yapmaniz gereken bir islem bulunmuyor. İslemler icin ise:

    http://karaliste.ttnet.net.tr/nedir.php

    Reverse DNS nedir ve neden gereklidir?

    Gönderilen e-postanın gerçek kullanıcısından gelip gelmediğini belirlemek için geliştirilen bir yöntemdir. Her e-posta çıkış yaptığı sunucunun IP'sini de beraberinde gönderdiği için IP'nin karşısına IP'yi satın alan ISP tarafından yazılması gereken alan adıdır.

    Reverse DNS (Ters Alan Adı Kaydı) birçok e-posta sunucusu tarafından istenen ve olması beklenen bir kayıttır. Türk Telekom tarafından her IP'nin karşılığına ters kaydı girilmiştir fakat birkaç organizasyon veya kuruluş otomatik şekilde yazılmış ters kayıtları dikkate almıyor ve kara listelerine alıyorlar.

    Müşterilerimizin e-posta sunucularının karşısına yazdıracakları ters DNS kaydı için dnsadmin@turktelekom.com.tr adresine e-posta göndermeleri gerekmektedir. Burada dikkat edilmesi gereken husus;

    1) Reverse kaydı için talepte bulunurken mail.alanadınız.com, smtp.alanadınız.com veya mx.alanadiniz.com şeklinde bir ifade kullanınız.

    2) E-posta gönderilen IP'nin karşılığına e-posta gönderilen alan adının yazdırılmasıdır.

    Gerekli çalışma yapılıp size geri mail atılacaktır. Bu aşamadan sonra http://www.dnsstuff.com adresinden Reverse DNS lookup kısmınıza IP adresinizi yazarak görebilirsiniz. Aşağıda ttnet.net.tr domaini için çıkan sonuçta görüldüğü gibi domaininize ait bir bilgi olması gerekmektedir.

    Answer:
    212.175.13.129 PTR record: mail.ttnet.net.tr. [TTL 86400s] [A=212.175.13.129]


    Emre AYDIN
    Emre Aydın
    MVP | Office 365 | Since 2006
    MCT | Since 2005
    MCSD | Azure Solutions Architect
    MCSE | Private Cloud, Messaging, Communication, Server Infrastructure, Productivity, Platform
    MCSA | Office 365, Server 2012, Cloud Platform
    MCTS | Developing Azure Solutions, Implementing Azure Infrastructure, Architecting Microsoft Azure Solutions, SAM
    P-Seller
    Intelligent Cloud | EMS
    Web : www.mshowto.org
    Mail : emre.aydin [@] mshowto.org
    Twitter : https://twitter.com/emreaydn
    Linkedin : tr.linkedin.com/in/emreaydn

  6. #6

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    Reverse kaydı girildi, aradan tam 1 hafta geçti ve hala bazı yerlerde spama dusuyorum?mail-abuse tarafı ile irtibatımda ise telekom ISP niz ile çözmeniz gerekiyor diyorlar.Hala işin içinden cıkamadım, telekoma iki cagrı actım karaliste.ttnet.net.tr adresinden hala ilgilenmiyorlar,telefon numaraları da yok irtibata geçebileceğim? Neden ilgisiz davranıyor Turktelekom anlamıyorum?
     

  7. #7

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    5 saattir ptr bekliyoruz bizde. Telekom tarafinda degilde Microsoft tarafinda SPF kaydiniz var mi? Ayrıca IP degistirmeyi deneyebilirsiniz. En azindan black listten otomatik olarak cikmis olursunuz.

    Emre AYDIN
    Emre Aydın
    MVP | Office 365 | Since 2006
    MCT | Since 2005
    MCSD | Azure Solutions Architect
    MCSE | Private Cloud, Messaging, Communication, Server Infrastructure, Productivity, Platform
    MCSA | Office 365, Server 2012, Cloud Platform
    MCTS | Developing Azure Solutions, Implementing Azure Infrastructure, Architecting Microsoft Azure Solutions, SAM
    P-Seller
    Intelligent Cloud | EMS
    Web : www.mshowto.org
    Mail : emre.aydin [@] mshowto.org
    Twitter : https://twitter.com/emreaydn
    Linkedin : tr.linkedin.com/in/emreaydn

  8. #8

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    Microsoft tarafı ile alakalı bir durum değil, DNS hizmeti aldıgım yerden SPF kaydı açtırdım zaten.IP değiştirmeyi deneyceğim.
     

  9. #9

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    Merhaba,

    Alternatif ve hızlı bir çözüm önerisi olarak bir ISP'nin SMTP sunucusu üzerinden relay yaparsanız Blacklist probleminiz çözülecektir.

    Blacklist problemleri genelde ADSL üzerinden mail hosting yapılan yerlerde çok sık yaşanıyor. Yine ADSL ortamlarında yaşanan bir diğer sancı ise ISP tarafından haber verilmeden sizin statik IP kayıdınızın değiştirilmesi bu durumda da MX kayıdınız cevap veremez hale geliyor ve bu seferde mail alamıyorsunuz. ADSL ile hosting yapılan projelerde ben ISP üzerinden ATRN desteği alıyorum. Böylece mail alırken MX kayıdına bağlı kalmıyor, mail gönderirken de ISP'nin SMTP'si üzerinden Relay yaptığım için mail alma ve göndermede herhangi bir sorun yaşamıyorum.

    İyi çalışmalar,

    Ahmet Tufan Güven

  10. #10

    Standart Ynt: Mail Abuse.

    Aynı sorun bende de var. benim mail almamda hiç sıkıntı ollmadı olmaz diyede düşünüyorum.
    ama göndermede yaşadığım sıkıntı için ISP relay server kullanmam için ISP'mimi değiştirmem gerekiyor.
     

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 01-14-2009, 07:03 PM
  2. abuse.net 8. testi geçememe
    By barisk in forum Exchange Server
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 03-08-2008, 06:38 PM
  3. belirli bir mail adresine mail gönderememe
    By yilkilicaslan in forum Exchange Server
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 01-14-2008, 09:01 AM
  4. bir mail adresine mail gelmesini engellemek
    By yilkilicaslan in forum Exchange Server
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 12-19-2007, 09:44 PM
  5. Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 07-16-2007, 02:50 PM

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
MSHOWTO, herhangi bir firma ya da kuruluş ile bağı olmayan bağımsız teknik bir topluluktur.
Sosyal Medya Linklerimiz