6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: Bakım sözleşmesi Örneği

  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Mesajlar
    24

    Standart Bakım sözleşmesi Örneği

    Merhabalar,
    Elinde bakım sözleşmesi örneği olan arkadaşlarım varsa ve paylaşırlarsa sevinirim.

    İçeriği söyle olacak; bir firma ile bakım anlaşması yapacağım firmada kullanılan Server2003, exchange server 2003, Terminal server, Application server
    ve networklerinin sağlıklarından sorumlu olacağım bu konu ile ilgili 1 yıllık sözleşme imzalayacağız.

    saygılarımla,

    Hakan

  2. #2
    Super Moderator emreaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2006
    Mesajlar
    2.730

    Standart Ynt: Bakım sözleşmesi Örneği

    Merhaba,

    http://www.escort.com.tr/?page=33

    Ornek olabilir,

    Emre Aydın
    www.mshowto.org , Türkiye'nin En İyi Bilişim Portalı

    Mail : emre.aydin [@] mshowto.org
    Twitter : emreaydn
    Blog : www.benemre.com
    Linkedin : tr.linkedin.com/in/emreaydn

  3. #3
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    30

    Standart Ynt: Bakım sözleşmesi Örneği

    elimde kendi kullandığım bakım anlaşması formu var hala aramaktaysan eğer pm ile gönderebilirim

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    Jun 2010
    Mesajlar
    8

    Standart Ynt: Bakım sözleşmesi Örneği

    Sözleşme : Müşterimiz ile firmamız arasında devam edecek olan hizmetlerin nasıl yürütüleceği, hangi kriterlerde olacağı, müdahele ve sorun çözüm süreleri, periyodik bakım dönemleri, kapsam içinde yer alan hizmetler, ürünler, yükümlülükler ve hizmet sürelerini içeren maddelerin yer aldığı sözleşmelerdir.

    Sözleşmeli müşterilerimiz , ürün temininde daha avantajlı fiyat ve hizmet alımında öncelik haklarına sahiptir. Farklı yerlerden alımş olduğu donanımlar içinde destek hizmeti alabilmektedir.

    Sözleşme de yer alan kriterler müşterimiz ile karşılıkıl görüşülüp mutabakat sağlanarak tespit edilir. Müşterinin ihtiyacı doğrultusunda sözleşme maddeleri esnetilerek imza edilir, Sözleşme türleri de tamamen müşterilerimizin ihtiyacına binaen karşılıklı görüşülerek oluşturulmaktadır.

    Bütün sözleşmelerimiz parça hariç ve parça dahil olarak uygulanabilir.

    Türlerine göre bazı sözleşme örneklerimiz;

    ? Parça Hariç Bakım Sözleşmesi
    ? Parça Dahil Bakım Sözleşmesi
    ? Yazılım Destek Sözleşmesi
    ? Sürekli eleman Desteği
    ? Çağrı Bazlı Hizmet Sözleşmesi

    Hizmet kapsamının sözleşme ile belirlenmesinde birçok avantaj oluşmaktadır. Özellikle fiyat performansının çok önemli olduğu günümüz ekonomi şartlarında karşılanabilir bir maliyetle hizmet alma olanağı sağlanmış olur. Tek bir çağrı merkezi ile tüm Türkiye çapında hizmet almak, yedek parça garantisi ve uzman kadrolar ile destek hizmetlerine sahip olmak, zamanı en iyi şekilde kullanarak çözüme ulaşma olanağı sağlar.

    Parça Hariç Bakım Sözleşmesi:

    Bu sözleşme kapsamında belli periyotlarda koruyucu bakım denetiminin yapılması, parça bedeli müşteri tarafından karşılanmak koşulu ile, oluşacak arızaların sözleşme ile belirlenen sürelerde müdahale ve çözüm sürelerinde onarılmasını içerir. PC, Server, Yazıcı ve Network cihazları bu sözleşme kapsamına girebilir. Bu kapsamda; Sistemlerin çalıştığı ortamlara göre 2 / 3 / 4 / 6 ayda bir periyodik iç ve dış bakım yapılır. ( Normal şartlar altında 4 ayda bir bakım tavsiye edilmektedir)

    ? Sistemde virüs kontrolu yapılır.
    ? Disket sürücü, printer kafa ayarları gibi mekanik bakım yapılır.
    ? Diskte oluşabilecek bad sektörler kontrol edilir. Bad sektör sayısı yeterli seviyeye indirilemiyor ise kullanıcıyı en kısa zamanda diskini değiştirmesi yazılı olarak uyarılır. Böylece kullanıcı için, gereğinde sistemden çok daha fazla değeri olan datalarının kaybolması engellenir.
    ? Sistem dosyalarında ( Config.sys, Autoexec.bat, Win.ini, System.ini v.b. ) Sistemin genel perfomansını olumsuz etkileyen komutlar kullanıcının denetiminde düzeltilir.
    ? Periyodik bakım haricinde oluşabilecek arızalara önce makinanın yerinde, onarılamıyor ise onarım merkezinde müdahale edilir. Arızanın giderilmesi sürecinde parça kullanılmadan yapılan onarımlarda servis ücreti dahil herhangi bir ücret alınmaz. Parça kullanılarak giderilen arızalarda ise kullanıcının ( ürün ve fiyat ) onayı alınarak parça değiştirilir.

    Parçasız bakım anlaşmasında fiyatı etkileyen faktörler; periyodik bakım sıklığı, arızalı makinalara yerinde/onarım merkezinde müdahale, arızaya müdahale süresi ve çözüm süresi olarak sıralanabilir. Makinaların Marka ve Modelleri fiyatı etkilemez, ancak makina sayısı ve lokasyonları fiyatı etkilemektedir. Parçalı bakım anlaşmasına göre daha ucuz olmasına rağmen, parça değişimi gereken hasarlarda bu parçaların satın alınması özellikle kamu kuruluşlarındaki prosedür çokluğundan dolayı zaman alması dezavantaj olarak karşımıza çıkmaktadır.

    Parça Dahil Bakım Sözleşmesi:

    Bu sözleşme kapsamında parça hariç bakım sözleşmesine ilave olarak hizmet verilen kullanıcının cihazlarına yönelik yedek parça riskini de üstlenerek oluşacak hasarlardan kullanıcının etkilenmesini önleyerek, kesintisiz çalışmayı sağlar. PC, Server, Yazıcı ve Network cihazları sözleşme kapsamına girebilir.

    Yazılım Destek Sözleşmesi:

    Bu sözleşme PC ve Server üzerinde Lisanslı olarak bulunan işletim, iletişim sistemi ve uygulamalara (özel uygulamalar hariç) verilen desteği kapsar. PC üzerindeki MS Office, emülasyon, virüs uygulamaları ile Microsoft BackOffice ürünlerinin Client uygulamaları, Server işletim sistemi ve BackOffice uygulamalarının sürekliliğini sağlamaya yönelik çalışmadır.

    Sürekli Eleman Sözleşmesi:

    Bu sözleşme oluşan donanım ve/veya yazılım arızalarına anında müdahale edilmesi, performansın artırılması, denetlenmesi ve yönlendirilmesi konusunda, sistem destek hizmetlerini karşılamak üzere kullanıcının adresinde belirlenen zamanlarda hizmet vermeyi içerir. Müşteri kadrolu olarak eleman çalıştırmayı tercih etmediği durumlarda dış kaynaklı olarak alabileceği bu hizmet ile yetişmiş, konusunda uzman ve arka tarafta firmanın tüm Yazılım Uzmanları tarafından da desteklenecek bir Donanım Uzmanı ile sürekli olarak ya da dönemsel projelerinde, ya da haftanın karşılıklı olarak belirlenen günlerinde bu hizmetten faydalanabilir..

    Çağrı Bazlı Hizmet Sözleşmesi:

    Bu sözleşme ile oluşan arızalara hizmet sağlama garantisi verilir, fakat çözüm garantisi verilmez. Her bir hizmet türü için saat bedeli sözleşme ile belirlenir

  5. #5

    Üyelik tarihi
    Aug 2010
    Mesajlar
    2

    Standart Ynt: Bakım sözleşmesi Örneği

    Merhabalar bende konuyla biraz alakalı bi soru sormak istiyorum. Bu bakım anlaşmasın parçalı parçasız çok önemli değil aşağı yukarı fiyatlandırma nedir yardımcı olabilirmisiniz?

  6. #6
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    Jun 2010
    Mesajlar
    8

    Standart Ynt: Bakım sözleşmesi Örneği

    bu biraz göreceli kavram sistemin yoğunluğuna göre değişir ama ortalama derseniz aylık 300 tl bence uygundur her ay 300 tl ama yoğunluk ne derecede onu sız daha ıyı bılırsınız hesap kıtap işi aslında


Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Hakkımızda
MSHOWTO, herhangi bir firma ya da kuruluş ile bağı olmayan bağımsız teknik bir topluluktur.
Sosyal Medya Linklerimiz